До 2025 року у світі число активних підписок на відеопослуги за запитом досягне 2 мільярдів, що на 65% більше показників 2020 року, прогнозують аналітики Juniper Research.
Основним двигуном цього зростання стане перехід традиційних телемовних компаній до потокових сервісів, що дозволить їм розширити охоплення і повноцінно конкурувати з гігантами онлайн-відео, такими як Netflix, Amazon Prime Video та інші.
У міру того, як послуги з передплати стають все більш затребуваними, особливо в США, для боротьби з втомою від підписки будуть потрібні різні моделі. Аналітики вказують, що до теперішнього часу користувачі сервісів в США нарощували число підписок, і в 2020 році в середній американській сім'ї було чотири підписки SVOD, проте з 2021 року очікується значне уповільнення цього процесу.
Однією з найбільш успішних моделей називають гібридну послугу - комбінацію монетизації через підписку і рекламу. Через високий рівень насичення ринку платформами потокового мовлення необхідно підтримувати конкурентоспроможність пропозицій, щоб утримувати передплатників. Гібридна монетизація - це один із способів, що дозволяє постачальникам відео-на-замовлення утримати низьку ціну на свої пропозиції, а, отже, з меншою ймовірністю відмовитися від них.
Ще один перспективний канал - перегляд відео на смартфонах. Завдяки появі соціальних відео на таких платформах, як TikTok, більше 70% потокових відеосеансів в наступні п'ять років буде відбуватися на смартфонах. Правда, цей тип телеперегляду має обмеження за частиною рекламних інтеграцій у відео, а це значить, що доходи від реклами на смартфонах будуть зростати в середньому тільки на 2% щорічно.