Світові продажі телевізорів в 2020 році стануть найвищими за останні п'ять років, прогнозують аналітики компанії Omdia, вказуючи, що по всьому світу буде реалізовано майже 224 млн ТВ-пристроїв. Якщо прогноз справдиться, то це стане найкращим результатом галузі з 2015 року, коли на глобальний ринок надійшло трохи більше 226 млн телевізорів.
Разом з тим, в грошовому вираженні очікується падіння. У 2019 році виручка досягала $105,47 млрд, а в 2020-му знизиться до $97,8 млрд, що пояснюється більш високою часткою онлайн-продажів зі знижками. Середня ціна телевізорів опуститься з $473,1 до $436,5.
Експерти також очікують, що Samsung Electronics зміцнить своє лідерство на ринку, який він очолює останні 15 років.
Станом на кінець вересня 2020 року Samsung продав 33,92 млн телевізорів. Очікується, що в заключній чверті компанія додасть до цього результату ще понад 15 млн пристроїв. Таким чином, за весь рік Samsung повинен реалізувати понад 49 млн телевізорів. Це на 11,2% більше минулорічного результату і стане найкращим досягненням Samsung з 2014 року. Шість років тому компанія продала майже 53 млн телевізорів на тлі високого попиту, який стимулювали великі спортивні заходи - зимова Олімпіада в Сочі і чемпіонат світу з футболу в Бразилії.
Також фахівці відзначають зростаючий інтерес споживачів до новітніх дисплейних технологій в телевізорах. Так, продажі QLED TV з екранами на квартових точках в 2020 році збільшаться на 54% і досягнуть майже 9,2 млн штук. Реалізація OLED-телевізорів, найбільшим виробником яких вважається LG Electronics, підніметься на 18%, до 3,54 млн штук.
Все більш затребуваними стають ТВ-моделі великого розміру: продажі 50-дюймових телевізорів виростуть на 5,8%, 60-дюймових - на 15,9%, а в сегменті пристроїв з діагоналлю дисплея 70 і 80 дюймів прогнозується збільшення на 43,4% і 80% відповідно.
Аналітики вважають, що телевізори надвеликого розміру, діагональ яких перевищує 75 дюймів, в цьому році принесуть більше 10% від сукупної виручки на даному ринку.
Попит на невеликі моделі, навпаки, знижується. Поставки 40-дюймових телевізорів скоротяться на 6,4% і будуть в межах 56,73 млн штук.
Фахівці очікують подальше загострення конкуренції між учасниками ринку і вихід нових моделей преміум-класу і телевізорів надвеликого розміру.