У третьому кварталі 2020 року приріст числа підписок на SVOD-сервіси склав 217,6 млн, що є найвищим показником за весь час. Про це повідомляє компанія Strategy Analytics у звіті Global VOD Service Competitor Review.
Попередній рекорд був встановлений у четвертому кварталі 2018 року, коли глобальна база передплатників OTT-сервісів виросла на 211,7 млн користувачів. Зараз число передплатників OTT зростає третій квартал поспіль після тривалої негативної динаміки в минулому році. Аналітики вважають, що новий рекорд з притоку користувачів стрімінгових сервісів став можливий через пандемію і зростаючу популярнысть Disney+ у світі.
Фахівці проаналізували загальну кількість передплатників 21 найбільшого SVOD-сервісу і з'ясували, що в третьому кварталі 2020 року цей показник склав 269,8 млн, тоді як роком раніше кількість користувачів SVOD становила 522,1 млн. Таким чином, щорічний приріст склав 217,6 млн користувачів або 28,3%. При цьому аналітики вважають, що ринок SVOD ще далекий від насичення.
«До початку 2020 року здавалося, що крива зростання SVOD виходить на плато, але насправді темп зростання прискорювався впродовж останніх 12 місяців. Netflix залишається лідером ринку, однак частка його підписок неухильно падає у міру появи нових гравців. Швидке зростання Disney допомогло зайняти компанії друге місце за кількістю підписок, а за допомогою різних послуг D2C вона вже досягла річного доходу в розмірі $5,8 млрд», - заявив директор по стратегії в галузі телебачення і медіа Майкл Гудман.