У другому кварталі 2020 року об'єм світового ринку музичного стрімінга склав $6,7 млрд, що на 13% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, проте на 2% менше, ніж в першому кварталі року поточного. Про це йдеться в дослідженні компанії Counterpoint Research.
За даними аналітиків, у другому кварталі кількість платних абонентів аудіострімінгових сервісів по всьому світу виросла рік до року на 29%. У попередньому кварталі цей показник становив 35%.
Водночас темпи зростання доходів музичних сервісів знижуються з кількох причин. По-перше, аудіострімінгові платформи під час звітного періоду пропонували знижки (наприклад, безкоштовну передплату на кілька місяців) і знижували вартість тарифних планів, щоб утримати абонентів. По-друге, у платформ скоротилися рекламні доходи, оскільки багато компаній урізали маркетингові бюджети через пандемію коронавіруса.
За кількістю щомісячних активних користувачів у другому кварталі 2020 року перше місце займала Tencent Music (включає сервіси QQ Music, Kuwo і Kugou) з часткою 26%. На другому місці був Spotify (частка 12%), на третьому - YouTube Music (10%). Однак за обсягом платних користувачів із часткою 34% перше місце займає Spotify, за яким слідують Apple Music (21%) і Amazon Music (15%).