У II кварталі 2020 року в усьому світі абонентська база платного ТБ збільшилася на 3 млн, говориться в дослідженні компанії Ampere Analysis.
В опитуванні взяли участь 70 компаній, на частку яких припадає 1,1 млрд абонентів платного ТБ. Загальна кількість абонентів платного телебачення в II кварталі 2020 року в порівнянні з I кварталом збільшилася на 0,5%. Незважаючи на економічну кризу і скасування спортивних трансляцій, у платного телебачення є можливості для зростання, особливо на ринках, що розвиваються.
Аналітики вказують, що якщо виключити зі статистики дані по США, Китаю й Індії, то світовий приріст абонентів склав би всього 0,1%, у порівнянні з відтоком 0,2% в I кварталі року. Найбільший приріст був зафіксований у Франції, Іспанії та Румунії.
З усіх компаній, які надали свої дані для дослідження, у 44% абонентська база зросла в цілому на 7 млн. При цьому у 56% компаній відтік склав 3,9 млн абонентів. Таким чином, чистий приріст склав трохи більше 3,1 млн користувачів.
У Ampere Analysis відзначають, що в ряді розвинених країн, таких як Канада, чий ринок платного телебачення як і раніше є дзеркальним відображенням США, на зміну кордкаттерам приходять нові споживачі, що залишає ринок в цілому стабільним. Але навіть стабільні ринки таких розвинених країн, як Франція та Іспанія, все одно поступово зростають.