У другому кварталі 2020 року світовий ринок ноутбуків виріс на 27%, причому виражений підйом спостерігався у всіх п'ятьох найбільших постачальників цих пристроїв, повідомляють аналітики Strategy Analytics.
На думку експертів, позитивна динаміка на ринку склалася через обмеження, що були пов'язані з пандемією коронавируса, і які призвели до масового переходу користувачів на дистанційний режим роботи і навчання.
Близько 50% ринку контролювали компанії Lenovo і HP Inc. На частку Lenovo прийшлося 13,6 млн ноутбуків або 25% від сумарного обсягу, а внесок HP склав 13,4 млн пристроїв або 24,8% від сукупного результату. Разом з тим, HP продемонстрував більш виражені темпи зростання - на 42% у порівнянні з торішнім рівнем проти 17% у Lenovo.
Dell і Apple показали однакову прибавку - приблизно на 21% відносно 2019 року. При цьому у Dell відвантаження ноутбуків досягли 8,4 млн штук (15,6% від загального обсягу), а на частку Apple прийшлося 4,6 млн пристроїв (8,5%).
Acer замкнув п'ятірку, але у тайванського виробника, як і у HP, аналітики зареєстрували зростання поставок більш ніж на 40%. Компанія випустила 3,6 млн ноутбуків проти 2,6 млн рік тому. В результаті ринкова частка Acer збільшилася з 6,1% до 6,7%.
В цілому, обсяг ринку в натуральному вираженні склав 54,2 млн пристроїв, тоді як в квітні-червні 2019-го глобальні поставки лептопів були на рівні 42,5 млн штук.
Найбільшим сюрпризом для аналітиків став виражений попит з боку споживачів, які купували портативні комп'ютери для роботи, навчання та ігор, не дивлячись на серйозні економічні труднощі. «Ігри виявилися ефективним способом відволікання в фізично ізольованому світі. Особливо високим попитом користувалися хромбукі - як з боку освітніх установ, так і споживачів», - зазначив директор Strategy Analytics Ерік Сміт.