У 2020 році у світі число облікових записів стрімінгових сервісів досягне 1,1 мільярда і вперше перевищить загальне число абонентів платного телебачення, йдеться в дослідженні GlobalData.
Аналітики відзначають, що зростання аудиторії стрімінгових сервісів стало «потоковою революцією», яка назавжди змінила спосіб споживання телеконтенту. Зростання популярності підписної моделі відео за запитом (SVOD) супроводжується справжньою гонкою великих медійних фірм, які хочуть утвердитися в новій системі відеоспоживання.
У минулому році були представлені платформи SVOD від гігантів медіа-індустрії: Comcast (Peacock), AT&T (HBO Max) і Disney (Disney+). Конкуренція ведеться як цінова, так і тематична й спрямована вона в основному на зниження лідерських позицій Netflix.
Нагадаємо, що за час карантину відеосервіси Disney+ і Apple TV+ істотно наростили абонентську базу, та зайняли відповідно четверте й п'яте місця в рейтингу найбільш популярних стрімінгових платформ в США.
«Інтернет-телебачення стане єдиною найважливішою технологією, що сприяє зростанню доходів в кіно і телеіндустрії протягом наступних двох років», - вказує аналітик GlobalData Данія Рашид, наголошуючи на тому, що посилення конкуренції в секторі призвело до війни контенту, яка коштує компаніям досить дорого. Наприклад, Netflix витратив $15 млрд на контент у минулому році.
Однак одного контенту недостатньо для перемоги в битві за домінування на ринку, кожна платформа повинна мати інтуїтивно зрозумілий інтерфейс зі штучним інтелектом. А в цій частині все ще лідирує Netflix.