Відеосервіс Disney+, який розпочав роботу в листопаді 2019 року, все ще програє своєму основному конкурентові - Netflix, йдеться в дослідженні компанії Reelgood.
Аналітики вказують, що абоненти, які мають підписки на обидва сервіси, частіше вибирають Netflix, ніж Disney+ - 74,8% проти 25,2%.
Примітно, що відразу після запуску потоковий сервіс Disney+ захопив 40% глядацького рейтингу. Однак вже в січні 2020 року показник знизився до рекордно низької позначки в 10%. Падіння показників пов'язують з тим, що Netflix пропонує бібліотеку з оригінальним контентом, яка регулярно поповнюється новими фільмами і серіалами.
При цьому, згідно з останніми прогнозами, до 2025 року абонбаза Disney+ виросте на 105 млн абонентів, а сам відеосервіс стане найбільшим гравцем в сегменті SVОD протягом наступних п'яти років.
Що стосується передплатників Netflix, то на даний момент вони перевищили позначку в 167 млн абонентів. Абонбаза сервісу продовжить рости і в поточному році.