У 2020 році ринок плоских дисплеїв повернеться до зростання, прогнозують аналітики IHS Markit.
Слабкий споживчий попит і торгова війна між США і КНР стали основними причинами зниження показників на ринку плоских дисплеїв в 2019 році. Потреба ринку в дисплейнiй продукції оцінюється в 224 млн кв. м або +1,5%, в той час як в 2018 році було зареєстровано зростання на 10,5%.
Те, як буде розвиватися ситуація надалі, багато в чому залежить від результату триваючих між Вашингтоном і Пекіном торгових переговорів. Незважаючи на те, що ситуація залишається невизначеною, аналітики очікують посилення позитивної тенденції на ринку плоскопанельних дисплеїв і збільшення попиту на 9,1%, до 245 млн кв. м.
Зростанню ринку плоских дисплеїв сприятимуть майбутні Олімпійські ігри в Токіо в липні і серпні 2020 року. Японська телекомпанія NHK планує вести трансляції з Олімпіади в форматі ультрависокої чіткості 8K, і багато ТВ-брендiв будуть намагатися випустити нові телевізори з підтримкою передової технології і будуть активно рекламувати 8K-моделі.
Також ще одним стимулом для ринку стане зростаюча популярність телевізорів з великими екранами. Передбачається, що середній розмір ТВ-дисплеїв в 2020 році складе 47,6 дюйма по діагоналі проти 45,1 дюйма в 2019-му.
Ще одним фактором зростання поставок панелей стане запуск нового OLED-підприємства в китайському місті Гуанчжоу компанією LG Display. На думку експертів, площа вироблених панелей на органічних світлодіодах в 2020 році зросте більш ніж на 80% на тлі зниження цін і собівартості цієї продукції.
Очікується, що в 2020 році потреба ринку в OLED-панелях зросте на 50,5%, в той час як попит на LCD-продукцію типу TFT-LCD збільшиться лише на 7,5%.