Сучасні моделі смарт-телевізорів збирають дані про те, що дивиться користувач, а потім відправляють звіти виробнику. Про це повідомляє видання The Washington Post.
Згідно з результатами дослідження, в ході якого тестували Smart TV від Samsung, TCL Roku TV, Vizio і LG, з'ясувалося, що пристрої відправляли відомості кожну секунду, не лише при використанні додатків для стрімінга, але й при перегляді звичайного ТВ-мовлення.
Деякі телевізори записують і відправляють все, що відображається на екрані, незалежно від того чи є джерелом кабельне ТБ, DVD-плеєр або стримінгова приставка.
При цьому виробники телевизоров наполягають на тому, що зібрані дані використовуються для надання рекомендацій. Однак дослідники вважають, що основною метою є продаж цих даних рекламодавцям і медіакомпаніям.
Також дослідники вказують, що компанії беруть у користувачів згоду на збір інформації під час налаштування телевізора. Користувачі можуть відмовитися, однак це не обов'язково очевидно з меню конкретної моделі телевізора.
Уточнюється, що збір даних ведеться за допомогою механізму під назвою «автоматичне розпізнавання контенту» або ACR.