Samsung Electronics контролює 30,3% світового ринку телевізорів завдяки флагманським пристроям на квантових точках (QLED TV), повідомляють аналітики IHS Markit.
За оцінками експертів, у третьому кварталi 2019 року південнокорейському виробникові вдалося продати 1,16 млн QLED-телевізорів проти 520 тисяч штук за аналогічний період 2018 року. У порівнянні перших трьох кварталів 2018 і 2019 років продажi подвоїлися, сягнувши 3,15 млн штук.
Samsung активно просуває свої великоформатні телевізори преміум-рівня. Так, компанія встановила 98-дюймові 8K QLED TV у фешенебельних готелях Близького Сходу, щоб заможні клієнти особисто змогли оцінити переваги таких моделей. Крім того, телевізор-гігант від Samsung встановлено у виставковому залі Ferrari в Дубаї.
Раніше аналітики вже відзначали зростаючу популярність гігантських телевізорів. У другому кварталі 2019 року великоформатні моделі з діагоналлю екрана від 70 дюймів і вище зайняли 9,4% у загальносвітовому обсязі ТВ-поставок, в той час як в квітні-червні 2018-го їх частка становила 5,1%. Також зросла ринкова частка телевізорів з дисплеями більше 80 дюймів - з 0,7% до 2,3%.