У 2019 витрати на обладнання для розумного будинку, пов'язані з ним послуги і оплату за установку систем складуть $103 млрд. У подальшому вони будуть рости в середньому на 11% на рік і до 2023 року досягнуть $157 млрд. Такі прогнози озвучили експерти з Strategy Analytics.
У 2019 році бiльше половини із загальної суми споживчих витрат на технології розумного будинку ($55 млрд) піде на покупку пристроїв, яких буде продано понад 880 млн одиниць. Аж до 2023 року витрати на цьому напрямку будуть щорічно збільшуватися в середньому на 10% і в кінці періоду зростуть до $81 млрд.
В кінці 2018 року по всьому світу більше 200 млн домогосподарств використовували хоча б один пристрій розумного будинку (без урахування смартфонів, планшетів, ноутбуків, ПК, смарт-телевізорів і смарт-колонок). За прогнозами, до 2023 року їх число збільшиться ще на 100 млн, а технології розумного будинку охоплять 30% від усіх домогосподарств з ШСД.
Також очікується, що до кінця 2023 року в світі буде використовуватися більше 6,4 млрд пристроїв розумного будинку або в середньому 21 пристрій на кожне домогосподарство.
З географічною точкою зору найбільшим ринком технологій розумного будинку буде Північна Америка, частка якої в 2023 році оцінюється в 40%. Драйвером зростання в цьому регіоні аналітики називають сегмент під назвою "інтерактивна безпека" та провайдерів відповідних сервісів ADT, Comcast і Vivint. На другому місці буде Азіатсько-Тихоокеанський регіон з часткою в 30%. Серед компаній, які обслуговують системи розумного будинку і мають мільйони передплатників, виділяють Korea Telecom і LG U+ в Кореї, Xiaomi і China Telecom в Китаї, Panasonic і ITSCOM в Японії.