Компанії Samsung Display і LG Display лідирують за кількісними поставками AMOLED-дисплеїв, завдяки тому, що вони зміщують свої бізнес-акценти в бік цієї продукції, повідомляють аналітики Digitimes Research.
Samsung Display сконцентрувався на виготовленні панелей AMOLED для смартфонів, причому в першій половині 2019 року на компанію прийшлося майже 90% поставок. І виручка, і маржа операційного прибутку від продажів OLED-панелей у компанії вище, ніж від реалізації LCD-дисплеїв.
Експерти кажуть, що Samsung Display відстає від LG Display з розробкою великорозмірних OLED-панелей для телевізорів. При цьому в третьому кварталі 2019 року Samsung Display має намір перевести своє підприємство 8.5G на виробництво дисплеїв QD-OLED замість LCD, щоб спробувати випередити конкурента за рахунок випуску виробів більш високої якості.
LG Display сподівається, що його бізнес з випуску телевізійних дисплеїв OLED продовжить розвиватися в позитивному ключі і з 2020 року він буде нарощувати прибуток. Очікується, що в 2021 році OLED-дисплеї будуть приносити LG Display близько 35-40% виручки.