У найближчі роки ринок платного ТБ буде стабільно зростати, і до 2024 року його абонентська база перевищить 1,1 млрд користувачів, незважаючи на активне розповсюдження стрімінгових сервісів. Такі прогнози озвучили експерти консалтингової компанії ABI Research.
Так, все більша кiлькiсть користувачів в Північній Америці переключаються з традиційних послуг платного ТБ на дешевші стрімінговi сервіси. У першому кварталі 2019 року кабельні, супутникові та IPTV послуги в регіоні втратили понад 1,2 млн абонентів.
«Швидкісний широкосмуговий доступ, поряд з наявністю декількох стрімінгових сервісів, веде до зниження використання традиційного платного телебачення. Збільшення проникнення широкосмугового зв'язку, по суті, прискорює впровадження онлайн-відеосервісів в різних регіонах», - говорить аналітик ABI Research Хін Сенді Лінн.
До кінця 2019 року ринок фіксованого широкосмугового зв'язку перевищить 1 млрд абонентів, при цьому на волоконно-оптичний широкосмуговий доступ прийдеться більше половини сукупної абонбази.
Вплив OTT на ринок платного телебачення варіюється від регіону до регіону в залежності від ціноутворення, вибору контенту і стабільності доставки відео на різних платформах. Незважаючи на збільшення темпів впровадження широкосмугового зв'язку в домогосподарствах, традиційні сервіси платного ТБ залишаються домінуючими на ринках, що розвиваються.
Намагаючись задовольнити попит на стрімінговое мовлення оператори платного ТБ вводять прямі стрімінговие сервіси, які забезпечують більш низьку вартість в порівнянні з традиційними пакетами платного телебачення. Розгортання STBs на базі Android - це ще одна спроба інтегрувати стрімінговие сервіси з сервісами платного телебачення.