Дитячий контент і програми за участю дітей генерують найбільшу кількість переглядів на YouTube, йдеться в дослідженні агентства Pew Research Center.
Після аналізу майже 50000 каналів на YouTube, було з'ясовано, що найвищою популярністю користується контент, орієнтований на дитячу аудиторію, а також відео, героями якого є діти у віці до 13 років - незалежно від цільової аудиторії таких відео.
Відео, де знімалися діти у віці до 13 років, отримали майже втричі більше переглядів, ніж в середньому мають відео на YouTube.
Невелика підгрупа відео, адресованих молодiй аудиторії, в яких також знімалися діти у віці до 13 років, стала найпопулярнішим видом контенту, якщо судити за кількістю переглядів.
Примітно, що компанія YouTube «чітко вказує на те, що платформа не призначена для дітей у віці до 13 років». Однак не так давно вона запустила окрему платформу - YouTube Kids з розширеними можливостями батьківського контролю і функцією керованих плейлистів.
В ході дослідження враховувалися всі відео, розміщені впродовж першого тижня 2019 року на 43770 каналах YouTube, що мають більше 250000 передплатників. Протягом зазначеного періоду 56% таких каналів розмістили 243254 відеороликів середньою тривалістю 12 хвилин.
Загальний хронометраж всіх цих відео - 48486 годин, і в сукупності вони зібрали за перший тиждень 14,2 млрд переглядів.