До Вашої уваги пропонується огляд найцікавіших новин в світі телекомунікацій за минулий тиждень 18 - 21 червня 2019 року.
До 2023 року ринок Інтернету речей (IoT) може вирости до $1,1 трлн, прогнозують аналітики агентства IDC, відзначаючи, що щорічний приріст галузі становитиме 12,6%. До 2023 року найбільше коштів зосередиться в секторах виробництва, "розумного будинку" і підключених до мережі автомобілів, проте при цьому якоїсь однієї сфери, на яку явно припадала б найбільша частка ринку, не з'явиться. Виробничий сектор буде швидше за інших імплементувати в бізнес-процеси технології Інтернету речей, оскільки автоматизація виробництва і ефективність цього процесу мають прямий вплив на дохід підприємств. Також важливим напрямком стане логістичний моніторинг. При цьому на підключення автомобілів прийдеться тільки 4% ринку IoT.
UEFA запустила проект UEFA.tv - нову безкоштовну потокову OTT-платформу, яка покликана давати глядачам широкий доступ до контенту, який висвітлює різні футбольні змагання, в режимах прямого ефіру і за запитом. Спочатку служба буде являти собою розважальну платформу з оригінальним європейським футбольним контентом, який грунтується на програмах з архівів за 60 років. Також платформа стане місцем для трансляції молодіжних, жіночих і футзальних змагань UEFA, які тепер можна буде дивитися в режимі прямих трансляцій. Крім цього на UEFA.tv будуть репортажі з-за лаштунків та інтерв'ю. Весь відеоконтент буде доступний на умовах безкоштовної реєстрації. Платформа UEFA.tv не прагнутиме конкурувати з телеканалами, а стане доповненням до них, пропонуючи глядачеві різноманітний цікавий контент.
Вперше щорічний рейтинг найдорожчих брендів BrandZ Top 100 очолила компанія Amazon, змістивши Apple і Google. Бренд лідера рейтингу - Amazon - експерти оцінили в $315,5 млрд, що на 52% більше в порівнянні з 2018 роком. На другій позиції розташувався Apple з результатом в $309,5 млрд (+3%). Топ-3 замкнула компанія Google ($309 млрд, +2%). Бренд Microsoft зберіг за собою четверте місце, за рік подорожчавши на 25%, до $251,2 млрд. Протягом декількох років в рейтингу BrandZ Top 100 перше місце займала компанія Apple, але в 2016 році лідерство відвоював Google, який утримував його ще два роки. Різке зростання Amazon відображає успіхи компанії в справі диверсифікації свого бізнесу. Amazon не концентрується виключно на онлайн-ритейлі, а розвиває найрізноманітніші сфери від безпілотних автомобілів і голосових помічників до виробництва фільмів і серіалів.
У Києві відкрили першу smart-вулицю. Нею стала оновлена вулиця Салютна, яка отримала ряд електронних систем і рішень, покликаних підвищити комфорт і безпеку для жителів міста. Після реконструкції smart-вулицю Салютну обладнали інноваційними пристроями: безкоштовним міським Wi-Fi-доступом; камерами відеоспостереження (з розпізнаванням номерів автомобілів та осіб людей); системою «розумного» освітлення, здатною змінювати інтенсивність освітлення в залежності від часу доби і наявності людей або автомобілів на вулиці. Також кияни та гості столиці можуть скористатися лавочками з зарядними пристроями та USB-портами для підзарядки мобільних гаджетів, з живленням від сонячних панелей, кнопками екстреного виклику поліції і двома станціями для підзарядки електромобілів.