У 2019 частка компаній, якi використовують технології Інтернету речей досягла 34%, тоді як в 2018 році цей показник становив 29%. Про це йдеться в щорічному дослідженні Vodafone IoT Barometer.
Найчастіше компанії використовують стільникове підключення, включаючи 4G і 4G+. На другому місці опинився Wi-Fi (69%), а на третьому - фіксована лінія (33%). 25% використовують LPWAN, а 52% компаній, якi впровадили IoT, збираються використовувати технологію 5G, коли вона буде доступна. Для забезпечення безпеки IoT 40% компаній тестують пристрої, 39% наймають фахівців з IoT-безпеки і 37% сертифікують пристрої. 60% виділяють окрему групу співробітників для роботи над IoT, що складається з персоналу різних підрозділів.
Більшість компаній пропонують готові рішення і лише деякі створюють власні рішення з нуля. Так, 74% компаній, якi впровадили IoT, розраховують через п'ять років випередити конкурентів, які не використовують ці технології. При цьому в 60% компаній вважають, що до цього часу Інтернет речей повністю змінить їх сферу діяльності.
84% компаній повідомили, що в результаті впровадження IoT змінили свою бізнес-стратегію. 95% стверджують, що вже отримують вигоду від IoT, при цьому 52% зазначають, що отримали істотний дохід, а 72% заявили, що не отримали б позитивні фінансові результати без IoT. 8% повідомили, що їх бізнес залежить від IoT.