Завдяки підвищенню якості ШСД, зростанню проникнення Smart TV і доступності послуг, SVOD-сервіси вже охоплюють понад 60% домогосподарств в Північній Америці, 26% в Західній Європі, 21% в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні і 19% в Латинській Америці, повідомляють аналітики Futuresource Consulting.
У 2018 році третина всіх підписок в світі припадала на частку Netflix і Amazon Prime. Сумарні витрати абонентів на SVOD перевищили $29 млрд, збільшившись на 38% в порівнянні з 2017-м, а за підсумками поточного року повинні досягти $36 млрд.
«У 2018 році ми побачили, як багато компаній перебудовують свої стратегії на тлі великого числа поглинань в сфері медіа, чим створюють умови для наступної хвилі еволюції SVOD. Зокрема, придбання Fox компанією Disney, а також завершення покупки Time Warner корпорацією AT&T дають про себе знати. Те, що в обох випадках готується запуск платформ direct-to-consumer, буде визначати ландшафт SVOD в США і, в більш довгостроковій перспективі, в усьому світі. Споживачі шукають поєднання функціональності, високоякісного оригінального контенту і низької ціни», - говорить головний аналітик Futuresource Consulting Девід Сайдботтом.
За прогнозами аналітиків, протягом п'яти наступних років майже 78% північноамериканських домогосподарств, якi мають ТВ, підпишуться хоча б на одну платформу SVOD, а до 2024 року в Америці з'явиться ще кілька нових SVOD-сервісів.
Щодо вже існуючих платформ, то у Disney+ очікується зростання до 25 млн користувачів в США, а у Apple TV+ - до 8 млн. У той же час аудиторія Netflix впаде з 37% у 2018-му до 25% в 2024 році.