У 2018 році обсяг світового ринку рідкокристалічних телевізорів склав 218,8 млн одиниць. Вперше в історії китайські виробники випустили за рік більше телевізорів в порівнянні з південнокорейськими конкурентами - 31,2% проти 30,6% в загальному обсязі річних поставок, повідомляють аналітики IHS Markit.
Якщо розглядати всі види телевізорів (не тільки LCD-моделі), то в 2018 році виробники відвантажили в цілому 221 млн апаратів, що на 2,9% більше, ніж роком раніше. Поліпшення показників пояснюється проведенням чемпіонату світу з футболу в Росії.
Найбільшими ринками збуту телевізорів за підсумками 2018 року стали Китай, куди надійшло 30,1 млн пристроїв, і Північна Америка з 24,7 млн пристроїв.
Аналітики звертають увагу на те, що в 2018 році було випущено 99 млн телевізорів з 4K-екранами. У Західній Європі частка таких пристроїв склала 63%, чого не було ні в одному іншому регіоні світу. Також починає зароджуватися й сегмент 8K TV - світові поставки таких апаратів досягли 18600 штук, чому сприяв запуск телеканалу в форматі 8K в Японії.
Зростає частка телевізорів з підтримкою Smart TV: на такі моделі прийшлося більше трьох чвертей ринку. У Північній Америці ступінь проникнення Smart TV досягла 85%, що на 10 процентних пунктів більше, ніж у 2017 році.