OLED-технологія швидко підкорює ТВ-ринок: всього за шість років з моменту появи перших OLED-телевізорів їх сумарні продажі в світі перевищили 5 мільйонів штук, повідомляють аналітики компанії IHS Markit.
Починаючи з 2013 року, коли у продаж надійшли перші OLED TV, по кінець 2018-го в світі продано в цілому 5,25 млн моделей з OLED-екранами. Для порівняння, за той же час сумарні продажі LCD-пристроїв склали 1,3 млрд штук, i ще 17,13 млн плазмових телевізорів (PDP TV) і 12,4 млн кінескопних моделей (CRT TV).
І хоч OLED TV все ще не найбільша категорія ТВ-ринку, за темпами зростання їй немає рівних. За п'ять років продажi OLED-телевізорів підскочили в 628 разів - з 4 тис штук в 2013-му до 2,51 млн у 2018-му, тоді як у LCD-моделей зростання досягло лише 4,2%. У категоріях плазмових і кінескопних телевізорів динаміка й зовсім негативна. У 2018 році їх продажi не досягли 1000 штук, хоча п'ять років тому обсяг реалізації вимірювався кількома мільйонами.
Стрімкому поширенню OLED-технології сприяє й зростання числа ТВ-брендів, які поповнили свій асортимент моделями з екранами на органічних світлодіодах. Піонером в освоєнні OLED TV став LG Electronics, який випустив свій перший OLED-телевізор в 2013 році, а п'ять років по тому таку продукцію реалізують вже 15 виробників по всьому світу. З 2016 по 2017 роки продажі OLED TV збільшилися більш ніж удвічі - з 720 тис до 1,59 млн штук.
За прогнозами аналітиків, в найближчі роки OLED-категорія продовжить своє зростання. Так, LG Display, єдиний масовий постачальник великоформатних OLED-панелей для телевізорів, в 2021 році збільшить поставки цієї продукції до 10 млн штук. У 2019-му і 2020-му відвантаження телевізійних OLED-дисплеїв прогнозуються на рівні 3,8 і 7 млн одиниць відповідно. Завдяки цьому сумарні продажі OLED TV в світі повинні зрости з 9 млн штук в 2019-му до 16 млн в 2020-му і через рік до 26 млн.
Незмінним лідером з продажiв OLED TV залишається LG Electronics, який в 2018 році контролював 62,2% ринку, реалізувавши 1,56 млн OLED-пристроїв. Друге і третє місця у Sony (18,9%) і Panasonic (7,8%).