У 2018 році світовий ринок телевізорів виріс на 2,9%, а виробники поставили в цілому 221 млн ТВ-пристроїв, повідомляють аналітики IHS Markit.
У першій половині минулого року був зафіксований істотний підйом, коли багато споживачів придбали нові телевізори для перегляду чемпіонату світу з футболу. Серед інших характерних тенденцій аналітики назвали зростаючий інтерес до моделей з висококласними характеристиками, великими екранами і ультрачiтким зображенням.
«Середні розміри нових телевізорів продовжують рости - мінімум на 1 дюйм щороку. У Західній Європі і Латинській Америці надбавка в 2018 році виявилася навіть більш істотною», - зазначив директор з досліджень IHS Markit Пол Грей. Вибираючи новий пристрій користувачі більшою мірою прагнуть купити більшу модель, ніж намагаються заощадити. Навіть в Японії, де великі телевізори менш затребувані, середній розмір пристроїв рік від року теж росте.
На тлі популярності великих телевізорів поліпшуються й продажi моделей з надвисокою роздiльною здатнiстю. У заключному кварталі 2018 року UHD TV вперше зайняли більше половини від загального обсягу поставок, а за весь минулий рік на ринок надійшло майже 100 млн телевізорів з ультрачiткими екранами. Найбільш затребуваними такі моделі були на китайському ринку, куди надійшло понад 30 млн UHD TV. На другому місці - Північна Америка з результатом 24,7 млн штук. Крім того, в Західній Європі зареєстровано найвищий показник проникнення UHD TV - до цієї категорії належали майже дві третини (63%) всіх телевізорів, якi надійшли в регіон в жовтні-грудні.
Також поступово формується нова категорія 8K TV: в минулому році виробники випустили 18,6 тис таких пристроїв.
ТВ-вендори все активніше впроваджують смарт-функції в своїх пристроях: в IV кварталі 2018 року до сегменту Smart TV вiдносилися три з чотирьох телевізорів, що надійшли на світовий ринок. У Північної Америки ступінь проникнення Smart TV вже перевищила 85%.
Через зниження цін телевізори з екранами на органічних світлодіодах (OLED) стають більш доступними для споживачів. За підрахунками аналітиків, на тлі рекордного попиту в Японії і Західній Європі в IV кварталі 2018 року світові поставки OLED TV виросли на 20% і наблизилися до 1 млн штук.