До кінця 2019 року Xiaomi, один з п'яти найбільших світових виробників смартфонів, має намір потроїти кількість своїх магазинів в Західній Європі. Про це повідомив старший віце-президент Xiaomi Ван Сян на виставці Mobile World Congress.
Підкорення Західної Європи китайський виробник почав в 2017 році, відкривши свій перший магазин в Іспанії. Уже до кінця минулого року в активі Xiaomi було трохи менше 50 європейських магазинів, а до кінця грудня 2019-го їх кількість планують збільшити до 150.
«Це дуже-дуже велика мета для нас», - заявив Ван Сян, кажучи про плани Xiaomi з роздрібної експансії на західноєвропейському ринку.
За словами аналітиків, гостра політична ситуація, в якій беруть участь китайські компанії і уряд США, пішла на користь європейським споживачам, оскільки це змушує Піднебесну інвестувати в Європу замість США.
Китайські компанії, такі як Xiaomi, Oppo, OnePlus і Huawei, активно розвивалися в Європі в останні роки. Аналітики вказують, що конкурентоспроможні ціни й інноваційні функції в пристроях стають все більш привабливими для європейських споживачів, в той час як Європа має менше бар'єрів для входу на ринок, ніж США.