Аналітики компанії Toluna провели дослідження, в ході якого з'ясували чи довіряють користувачі відомим технологічним компаніям. Респонденти відповідали на два питання: який компанії зі списку вони готові довірити персональні дані більше, а який - менше.
Соціальна мережа Facebook відзначилася найнижчою довірою серед користувачів: відразу 40% опитаних вказали, що не довіряють їй свої дані. Варто зазначити, що така ситуація була очікуваною на тлі низки скандалів, пов'язаних з масштабними витоками даних учасників Facebook.
Самі співробітники Facebook також незадоволені своїм роботодавцем. У листопаді 2018 року видання The Wall Street Journal повідомляло, що тільки 52% персоналу позитивно оцінюють майбутнє компанії, тоді як роком раніше таких налічувалося 84% від загального числа співробітників.
До трійки IT-компаній, яким люди довіряють найменше, потрапили Twitter і Amazon: по 8% опитаних стурбовані їх здатністю дбайливо поводитися з користувацькими даними. Слідом розташувалися Uber (7%), Google і Lyft (6%), Snap і Apple (4%), Microsoft (2%) і Netflix з Tesla (1%).
Примітно, що до групи найнадійніших компаній потрапив Amazon, якому свої дані готові довірити 27,4% користувачі. Слідом ідуть Apple (12,2%), Google (11,2%) і Microsoft (11%). Показник довіри користувачів Facebook склав 3,8%.