У III кварталі 2018 року світові поставки телевізорів залишилися на торішньому рівні, однак на ринку відзначено небувале збільшення середнього розміру ТВ-екранів, вказують аналітики IHS Markit.
Після сезонного підйому в першій половині поточного року, коли на тлі акцій до Чемпіонату світу з футболу, продажi телевізорів зросли більш ніж на 7%, в третій чверті настало охолодження. Фахівці зареєстрували двозначне падіння ТВ-поставок в річному обчисленні в Західній Європі, Латинській Америці, в країнах Близького Сходу й Африки.
У той же час сегмент великорозмірних моделей виріс. Світові поставки телевізорів з діагоналлю екрана від 60 дюймів і вище збільшилися більш ніж на 40% в порівнянні з липнем-вереснем 2017 року. На тлі поліпшення показників в сегменті великоформатних ТВ збільшується і частка 4K-телевізорів, оскільки більшість моделей великого розміру вже перейшли від 1080p до поліпшеного формату Ultra HD 4K.
За словами аналітиків, в III кварталі 2018 року частка 4K TV в сумарному обсязі поставок досягла рекордного для цієї категорії рівня майже в 44%. Якщо ж розглядати виручку, то внесок 4K-моделей перевищив 71%, який фахівці пояснюють більш високою ціною таких моделей. Що стосується ще більш висококласних і дорогих 8K-телевізорів, то їх відвантаження поки дуже обмежені.