Компанія Samsung Display починає серійне виробництво 65-дюймових відеостін з підтримкою UHD роздільностi (3840x2160 пікселів).
Нові UHD-дисплеї Digital Signage, призначені для цифрових рекламних та інформаційних вивісок, забезпечують в чотири рази більш чітке зображення, ніж Full HD-панелі. Також ці цифрові екрани мають надвузькi рамки шириною всього 3,7 мм. В Samsung Display заявили, що якщо з'єднати чотири 65-дюймові панелі разом, то вийде цифрова вивіска такого ж розміру, як з дев'яти 46-дюймових панелей.
У компанії розраховують, що 65-дюймові UHD-дисплеї Digital Signage будуть користуватися високим попитом, так як на сьогоднішній день дисплеї з більш високою якістю зображення активно набирають популярність.
Відзначимо, що Samsung очолює світовий ринок цифрових вивісок вже протягом 22 кварталів поспіль. І за даними аналітиків, в квітні-червні 2018 року південнокорейський гігант випустив близько 300 тисяч дисплеїв Digital Signage, з урахуванням чого внесок Samsung у сукупний показник склав 33,9%.
За оцінками експертів, в цьому році відвантаження дисплеїв Digital Signage сягнуть 3,5 млн одиниць, а в 2020-му, у міру того, як все більше організацій будуть використовувати цифрові вивіски в рекламних та інформаційних цілях, очікуються поставки на рівні 4,4 млн штук.