За останні п'ять років в США глядацька аудиторія платного ТБ знизилася на 8%, і на сьогоднішній день становить 78% жителів країни, повідомляють експерти компанії Leichtman Research Group.
Згідно з результатами дослідження, платним телебаченням користуються 70% людей у віці вiд 18 до 44 рокiв і 84% у віці 45+, в той час як в 2013 році ці показники становили 83% і 88% відповідно.
7% жителів США стали клієнтами платного ТБ в останні три роки, ті ж 7% - більше трьох років тому. 8% людей ніколи не користувалися такими послугами.
Середня щомісячна сума витрат на обслуговування платного ТБ досягає $107, що на 1% більше, ніж в минулому році. 27% домогосподарств з річним доходом менше $50 тисяч не мають передплати на платне ТБ. 44% домогосподарств, що мають в користуванні один телевізор, не є абонентами платного ТБ. 23% домогосподарств, якi мають два телевізори і 12% з трьома і більше телевізорами, не користуються послугами платного ТБ.
«В останні роки проникнення платного телебачення серед молодих людей і пов'язаних з ними груп скорочувалося швидшими темпами, розширюючи демографічні відмінності користувачів платного ТБ», - зазначив президент і головний аналітик Leichtman Research Group Брюс Лейтман.
Втрати абонентської бази платного телебачення в США фіксуються з 2017 року. За попередній рік аудиторія скоротилася на 3,7%, а в I кварталі нинішнього року платне ТБ в США втратило 305 тисяч абонентів. За II квартал десять найбільших компаній втратили 0,44% від загальної абонентської бази.