До 2028 року середнє споживання трафіку в мережах 5G складе 84,4 Гб проти 11,7 Гб в 2018 році, при цьому основна частина трафіку - 90% - припаде на відео, повідомляють аналітики компанії Ovum.
Так, в найближче десятиліття індустрія розваг заробить за допомогою 5G близько $1,3 трлн iз загальних $3 трлн, якi прийдуться на всi бездротові з'єднання. При цьому вже в 2025 році більше половини (57%, $183 млрд) одержуваних доходів прийдуться на мережі 5G. Зростання доходів буде нелінійним: якщо в 2019 році на 5G прийдеться всього 0,2% ($409 млн) доходів, то у 2022 - 18,5% ($47 млрд) доходу.
Очікується, що технологія стане основною конкурентною перевагою для компаній.
Також аналітики вказують, що запуск мереж 5G буде прискорювати споживання контенту, включаючи мобільні медіа, мобільну рекламу, домашній ШСД і ТБ, а також покращувати призначений для користувача досвід за рахунок широкого набору нових імерсивних та інтерактивних технологій, які розкривають потенціал доповненої реальності (AR) і віртуальної реальності (VR), а також нових медіа.
У 2028 році інтернет-доступ і послуги телебачення принесуть $18 млрд доходу, а найдохiднiшою буде реклама - на ній вийде заробити $135 млрд. Технології доповненої і віртуальної реальності, а також голограм та інтерактивних фільмів допоможуть заробити понад $200 млрд - це ті самі нові напрямки, які найбiльш виграють за рахунок появи 5G.