Компанія Apple купила стартап Asaii, який займається аналізом музичних уподобань користувачів.
Дане придбання, вартість якого склала менше $100 млн, дозволить Apple поліпшити власний музичний сервіс Apple Music: тепер він зможе давати користувачам більш якісні рекомендації щодо тих чи інших пісень.
Asaii - американський стартап, який за допомогою технології машинного навчання аналізує дані з соціальних мереж і музичних сервісів, щоб вибирати найбільш популярні композиції. У компанії стверджують, що їхня технологія здатна знайти виконавця до того, як його пісні потраплять в чарти музичних сервісів. Також Asaii розвиває окремі продукти для формування стрічок новин в соцмережах і отримання доступу до інформації про виконавця.
Нагадаємо, що у вересні 2018 року Apple закрив операцію з придбання музичного сервісу Shazam, який розпізнає композиції по короткими фрагментами.