У першій половині 2018 року обсяг світового ринку телевізорів досяг 99 млн штук, і збільшився на 7,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року, повідомляють аналітики IHS Markit.
Частка Samsung у виручці від глобальних продажів телевізорів зросла до 29,6%, що дозволило компанії зберегти лідерство на ринку вже 48-й квартал поспіль. Друге місце у LG Electronics з 17,5%-вим показником. Таким чином, два південнокорейських виробника контролюють майже половину світового ринку телевізорів. На третій і четвертій позиціях розташовуються китайські бренди Hisense (5,7%) і TCL (5,6%).
Майже 30%-ва частка в ТВ-продажах вказує на високу рентабельність бізнесу Samsung, і якщо говорити про натуральнi показники, то компанія має в активі 19,1% ринку. Також аналітики відзначають, що Samsung і LG зміцнили свої позиції в сегментах QLED і OLED TV відповідно, розвиваючи свою стратегію концентруватися на преміальних продуктах, щоб протистояти підйому китайських компаній і відродженню китайських гравців.
Samsung просуває технологію квантових точок в якості свого стандарту для телевізорів преміум-класу, тоді як LG робить ставку на технологію органічних світлодіодів.