Китай став найбільшим ринком для Samsung Electronics, випередивши Сполучені Штати. Про це повідомляє видання The Investor, посилаючись на фінансову звітність південнокорейської компанії.
У січні-березні 2018 року консолідовані продажі Samsung склали 83,9 млрд вон (близько $74,6 млрд), а в Китаї корпорація заробила 27,4 трлн вон ($24,4 млрд). Таким чином, китайський ринок приніс Samsung близько 32,7% виручки. Для порівняння, в 2013 році показник вимірювався 18,5%, в 2014 та 2017 років роках - 20,6% і 28,3% відповідно.
Частка американського ринку в виручці Samsung в першій половині 2018 року знизилася до 26%, тодi як за підсумками 2016 року цей показник становив 31,8%.
На думку ринкових спостерігачів, доходи Samsung в КНР збільшилися завдяки зростаючому попиту на чіпи компанії з боку місцевих технологічних гігантів, а також позначилася політика торгового протекціонізму, яку веде влада США. Через неї у компанії Samsung падають продажі на ключовому північноамериканському ринку.