До 2022 року в ЄС буде налічуватися 103 млн домогосподарств, оснащених системами розумного будинку, а обсяг щорічних поставок домашніх смарт-пристроїв досягне 154 млн одиниць, прогнозують аналітики ABI Research.
Зростання ринку буде істотно обумовлено прямими інвестиціями зростаючих компаній з ЄС, які перевершують аналогічні рішення з США в частині адаптації до вимог спільного європейського законодавства, а також окремих країн, якi входять до Євросоюзу. Успішними провайдерами послуг на ринку розумного будинку є Signify (раніше Philips Lighting) і орієнтовані на місцеві ринки компанії, такі як Hive, Tado і Netatmo.
Amazon, Apple, Google та інші виробники рішень для розумного будинку впливають на розвиток європейського ринку за рахунок продуктів з вбудованими голосовими помічниками, що підтримують європейські мови. У найближчі роки вони будуть стимулювати формування масового ринку розумних будинків в ЄС. Телекомунікаційні компанії, такі як Deutsche Telekom, Vodafone, Swisscom і BT також будуть впливати на ринок, як і загальне зростання числа пристроїв для розумного будинку і традиційної техніки з інтелектуальними функціями.