До 2023 року число передплатників сервісів відео за запитом (SVOD) в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні досягне 341 млн, у той час як в 2017 роцi цей показник становив 141 млн. Більше половини аудиторії SVOD - 235 млн - прийдеться на Китай, прогнозують аналітики Digital TV Research.
Лідерами SVOD-сервісів за кількістю передплатників стануть три китайські компанії, а Netflix і Amazon Prime Video займуть відповідно четверте і п'яте місця. При цьому Netflix очолить топ компаній з точки зору виручки. На першу трійку платформ буде припадати 54% доходів від SVOD-сервісів в регіоні. В цілому виручка компаній зросте втричі - з трохи менше $5 млрд в 2017 році до $15 млрд в 2023 році, причому на частку Китаю прийдеться близько половини від загальної суми.
В цілому, за прогнозами аналітиків, до 2023 року OTT-доходи Азіатсько-Тихоокеанського регіону від фільмів і телешоу досягнуть $42 млрд, що майже втричі більше в порівнянні з $15 млрд в 2017 році. Три чверті OTT-доходів прийдуться на Японію і Китай, а останній займе 62% ринку (у порівнянні з 59% в 2017 році).
Реклама на OTT-платформах буде основним джерелом доходів галузі. В той же час, SVOD-сервіси активно ростуть і через п'ять років доходи від підписок потрояться. На них також прийдеться 37% усієї виручки OTT-галузі, а на послуги з рекламної моделі - 54%.