У I кварталі 2018 року аудиторія європейського ринку платного ТБ досягла 185 млн глядачів. Однак кількість передплатників зросла лише на 0,3%, і це стало найнижчим приростом ринку за останній час, повідомляють аналітики компанії Dataxis.
Близько 35% передплатників послуг платного телебачення є абонентами кабельних мереж, 31% - абоненти супутникових платформ і 28% - IPTV. На частку OTT і DTT приходиться тільки 3% від загального числа абонбази.
Як і раніше, європейці найчастіше використовують кабельні мережі для доступу до контенту платного ТБ. Їх аудиторія досягає 65 млн абонентів, серед яких передплатниками цифрових мереж є 42 млн осіб.
Ринок супутникових DTH платформ відзначився спадом - число передплатників знизилося на 400 000 або 0.72% у порівнянні з четвертим кварталом 2017 року. За даними аналітиків, компанії Sky Group і Tricolor, які сумарно володіють половиною даного ринку, втратили 140 000 і 80 000 абонентів відповідно. При цьому, ринку DTT вдалося зберегти стабільність - число абонентів в даному сегменті знизилася всього на 0,35%, проте, з тенденцією до подальшого зниження.
З іншого боку, на європейському ринку IPTV збереглося зростання - число передплатників збільшилося на 1 млн в порівнянні з четвертим кварталом 2017 року, а приріст склав 2%. Основні гравці на цьому ринку - Orange (Франція) і Ростелеком (Росія), в активі яких частки в 10% і 13% відповідно.
Незважаючи на те, що частка OTT становить лише 3% від загальних обсягів ринку платного ТБ, за останні два роки в цьому сегменті спостерігалося найбільш високе зростання числа передплатників (+47%). 25% ринку OTT в Європі належать польському оператору Play Now.