У 2018 році користувачі приділяють перегляду онлайн-відео в середньому 67 хвилин на день, в той час як рік тому на це йшло 56 хвилин, повідомляють аналітики агентства Zenith, якi досліджували споживання різного відеоконтенту на 59 ключових ринках.
За останні 12 місяців середній час споживання онлайн-відео зрiс на 11 хвилин, і за прогнозами, до 2020 року до цього часу буде додаватися ще по 9 хвилин щорічно. Практично весь рiст інтернет-споживання припадає на онлайн-відео, і цей сегмент також зростає швидше, ніж все медіаспоживання в цілому. Таким чином, онлайн-відео забирає час, який раніше користувачі проводили з традиційними медіа.
Аналітики очікують, що до 2020 року звичайний користувач буде витрачати 84 хвилини на день на перегляд відео в інтернеті. При цьому найактивнiша аудиторія буде в Китаї: там жителі витрачатимуть 105 хвилин на день на перегляд онлайн-відео. На другому місці будуть росіяни, у яких онлайн-перегляд займе 102 хвилини на день, а на третьому місці опиняться британці зi 101 хвилиною.
Варто відзначити, що зростає не тільки споживання онлайн-контенту, але й iнвестицiї рекламодавців. За оцінками експертів, в 2017 році обсяг онлайн-відеореклами збільшився на 20%, до $27 млрд. Його зріст досяг піку в 2014 році і з тих пір постійно знижується, але все ще залишається високим. У поточному році витрати рекламодавців в цьому сегменті виростуть ще на 19%, а до 2020 року будуть щорічно рости на 17%.