У I кварталі 2018 року обсяг світового ринку телевізорів досяг 50,6 млн штук, збільшившись на 7,9% порівняно з аналогічним періодом 2017 року, повідомляють аналітики IHS Markit.
Також велика частина поставок припала на рідкокристалічні моделі - близько 50,1 млн одиниць, що на 7,5% більше значення річної давності. Відвантаження телевізорів на основі органічних світлодіодів (OLED) підскочили на 115,8%, склавши 470 тисяч одиниць.
Аналітики вказують, що випуск LCD-телевізорів в 2017 році зменшився на 3,6%. Середня роздрібна ціна такої техніки не впала настільки сильно, наскільки очікувалося, і це негативно вплинуло на споживчий попит у багатьох регіонах.
Однак здешевлення LCD-панелей в кінці 2017 року і на початку 2018-го поліпшило (на користь споживачів) ціноутворення на кінцевому ринку в січні-березні 2018 року. Виробники збільшили продажі пристроїв напередодні чемпіонату світу з футболу на деяких ключових ринках з економікою, що розвивається.
«Ринки, що розвиваються, такі як Латинська Америка, зазвичай демонструють сильний сезонний попит перед чемпіонатом світу. Особливо сильним попит очікується в Східній Європі, оскільки першість пройде в Росії», - зазначає виконавчий директор IHS Markit Пол Ганьон.
Поставки телевізорів в Латинській Америці підвищилися на 40%, а найбільший підйом зафіксовано в сегменті 50-дюймових і більших апаратів. В результаті в цьому регіоні середня роздрібна ціна на телевізори виявилася найвищою серед ринків, що розвиваються. У Китаї, навпаки, вартість виявилася найменшою і склала $446. Найвища середня продажна вартість телевізорів - $712 - відзначена в Західній Європі, де конкуренція не настільки гостра, як в країнах, що розвиваються. Крім того, Західна Європа займає друге місце за часткою продажів моделей з дисплеями ультрависокої чіткості (4K).