До Вашої уваги пропонується огляд найцікавіших новин світу телекомунікацій за минулий тиждень 21 - 25 травня 2018 року.
У 2017 році в країнах Європи та Азіатсько-Тихоокеанського регіону було продано майже 12 мільйонів цифрових DAB-радіоприймачів, що стало новим рекордом річних продажів. Відзначається сплеск популярності DAB на всіх провідних ринках цифрового радіо, який виражається в зростанні обсягів продажів DAB-приймачів (включаючи встановлені в автомобілях), збільшенні охоплення населення, проникненні в домогосподарства, досягненні аудиторії, частки DAB в загальному прослуховуванні радіо і кількості загальнонаціональних радіостанцій, які ведуть мовлення в DAB. Також кумулятивні продажі DAB-приймачів на ринках Австралії, Бельгії, Великобританії, Німеччини, Данії, Італії, Нідерландів, Норвегії, Франції і Швейцарії перетнули межу в 65 млн.
У другому кварталі 2018 року світові продажі ПК виявилися нижчими за очікування, незважаючи на стабільний попит на ігрові та корпоративні продукти. Причиною спаду стали низькі показники в споживчому сегменті і різке зниження продажів обладнання для видобутку криптовалют в квітні. Погіршення ситуації в комп'ютерній індустрії призвело до того, що учасникам ринку стало складніше досягти зростаючої виручки за підсумками другого кварталу щодо першого. За прогнозами, світові продажі ПК у другому кварталі впадуть до найнижчого рівня, а за весь 2018 рік буде випущено на 3-5% менше пристроїв, ніж роком раніше. Ринок переживає занепад вже шість років поспіль. Разом з тим відзначено підйом в сегменті ігрових комп'ютерів, однак і там динаміка знижується. Загострення конкуренції призводить до зниження цін на продукти, що негативно позначається на рентабельності бізнесу Asustek Computer (ASUS) і Micro-Star International (MSI), а також на їх лідируючих позиціях в секторі.
Sony збільшує втричі свою частку в британськiй звукозаписнiй компанії EMI Music Publishing. Такий крок дозволить японськiй корпорацiї перетворитися на найбільший музичний лейбл в світі. Sony домовилася з інвестиційною компанією Mubadala Investment Company з ОАЕ про покупку близько 60% акцій в EMI Music Publishing приблизно за $2,3 млрд. У результаті частка Sony в компанії, яка володіє авторськими правами на більш ніж 2 млн пісень, збільшується з 30% до 90%. На сьогодні EMI, виручка якої за минулий фінансовий рік склала $663 млн, займає близько 15% світового ринку видавництва музики. Приєднання компанії до музичного бізнесу Sony зробить японського гіганта найбільшим лейблом, ринкова частка якого збільшиться до 26%. Іншими крупними видавцями є Universal Music Group і Warner Music Group.
У першому кварталі 2018 року в Україні значно скоротилося число абонентів мобільного зв'язку, повідомляє Держстат. Так, кількість абонентів мобільного зв'язку зменшилася до 55,3 млн користувачів, що на 0,75% нижче за показник попереднього кварталу. У той же час кількість домашніх абонентів мобільного зв'язку (приватні клієнти) склала 50,9 млн осіб. Число таких користувачів знизилося на 0,82% в порівнянні з показниками попереднього кварталу. Вони складають 92% загальної кількості абонентів мобільного зв'язку. Також вiдзначається, що в першому кварталі 2018 року в Україні кількість передплатників кабельного телебачення скоротилася на 4,1% - до 2,2 млн користувачів. При цьому кількість інтернет-абонентів на 1 квітня 2018 року збільшилась на 0,86% - до 23,8 млн, з яких 89,7% - домашні абоненти.
Компанія Huawei завершила перший квартал 2018 року зі зростаючими і навіть рекордними показниками на ринку смартфонів. У січні-березні 2018 року поставки смартфонів від Huawei підвищилися на 14%, а виручка китайської компанії від цього підскочила ще сильніше - на 25% завдяки збільшенню середньої продажної вартості пристроїв. В результаті частка Huawei на глобальному ринку смартфонів склала 11%, чого не було ніколи. Зростання Huawei багато в чому є наслідком активної міжнародної експансії. Так, в Центральній і Східній Європі компанія потроїла відвантаження гаджетiв. Істотне зростання зафіксовано також в країнах Африки і Близького Сходу. При цьому найважливішим ринком для компанії залишається домашній. У Китаї Huawei як і раніше продає більше половини своїх смартфонів. Другим за величиною ринком збуту пристроїв бренду стала Індія.