У другій половині 2017 року загальносвітові витрати на IT-сервіси та послуги для бізнесу досягли $502 млрд, що на 3,6% більше показника річної давності, повідомляють аналітики компанії International Data Corporation (IDC).
За підсумками всього 2017 року сервісний ринок подолав рубіж в $1 трлн і показав зростання на 4%. Це трохи вище за динаміку світового ВВП, що, як зазначають дослідники, відображає більш сильну впевненість бізнесу в поліпшенні економічних перспектив, невідкладність великих проектів цифрової трансформації і те, що нові цифрові послуги починають компенсувати переповнення ринку традиційних сервісів.
З географічної точки зору найбільшим ринком IT-сервісів і послуг для бізнесу були Північна і Південна Америки, де виручка в другому півріччі 2017 року становила $258,3 млрд (велика частина витрат припала на США), що на 4% більше, ніж роком раніше. Також до трійки лідерів увійшли EMEA (Європа, Близький Схід, Африка) та Азіатсько-Тихоокеанський регіон, де сервісна виручка досягла $158,5 млрд і $85,3 млрд відповідно.
У Китаї та Індії цей ринок показав зростання приблизно на 10% за рахунок сильного економічного підйому і великих ініціатив щодо інвестування в нові технології. В Австралії витрати на послуги, пов'язані з інформаційними технологіями, знову збільшилися майже на 4% завдяки великим проектам, запущеним ще в 2015-2016 роках. Австралія є великим і зрілим ринком (другий за величиною в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні після Китаю), на якому домінують великі клієнти з традиційних галузей.
Аналітики відзначають, що стійке зростання ринку IT-послуг багато в чому обумовлено стійким попитом на цифрові рішення.