У 2021 році обсяг світового ринку телевізорів склав 213,54 млн штук, знизившись на 1,93 млн одиниць щодо попереднього року. Продажі техніки виявилися мінімальними з 2010 року, повідомляють аналітики Omdia.
Компанія Samsung зберегла лідерство на ринку телевізорів, за підсумками року записавши у свій актив частку в 19,8% у натуральному вираженні та 29,5% у грошах. Ще один південнокорейський виробник - LG Electronics - минулого року продав загалом 27,3 млн телевізорів, що відповідає 12,8% у загальному обсязі ринку. У грошах ринкова частка підприємства досягла 18,5%.
LG лідирує в сегменті OLED-телевізорів з часткою 62% за підсумками 2021 року. За цей період корпорація реалізувала 6,5 млн таких пристроїв за їх середньої вартості в $1861 (у LCD-моделей показник утричі нижчий - $507,7).
Примітно, що Samsung утримує лідерство з постачання телевізорів з 2006 року. У 2009-му південнокорейська корпорація представила перші LED-пристрої, а у 2011-му - моделі з підтримкою Smart TV. У 2017 році відбувся вихід перших телевізорів Samsung на квантових точках (QLED TV), а ще через рік компанія презентувала свій перший QLED TV із підтримкою 8K.
У 2021 році Samsung відвантажив 9,43 млн апаратів QLED TV, а загальний обсяг поставок таких моделей з 2017 року перевищив 26 млн екземплярів.
У сегменті найдорожчих телевізорів вартістю від $2500 лідерство Samsung виражається часткою в 44,5% (у грошах за 2021 рік). У категорії найбільших моделей із діагоналями від 80 дюймів частка компанії досягає 44,9%.
Також варто зазначити, що аналітики TrendForce зареєстрували падіння світових постачань телевізорів за підсумками 2021 року. На світовий ринок надійшло 210 млн ТВ-пристроїв, що на 3,3% менше, ніж у 2020 році, коли відвантаження були на рівні 217 млн штук.
Серед факторів, що сприяли негативній динаміці, фахівці відзначили уповільнення поширення COVID-19 у Європі та США у другій половині року. На цьому тлі країни стали повертатися до звичайного життя, а заходи стимулювання, пов'язані з пандемією, перестали застосовуватися, що призвело до зниження попиту. Крім того, зростання цін на матеріали та подорожчання перевезень призвели до збільшення загальної вартості пристроїв та змусили ТВ-бренди підняти роздрібні ціни.
Хоча виробники телевізорів покладали надії на традиційні розпродажі наприкінці року, загалом вони не виправдалися, оскільки високі ціни послабили попит.