Попри широке поширення смарт-телевізорів, телевізійні приставки (STB або set-top-box) досі не втрачають своїх позицій. Про це йдеться у звіті Global Market Insights (GMI).
За прогнозами аналітиків, продажі телевізійних приставок знову зростуть в багатьох регіонах після спаду в період пандемії. Нагадаємо, що пандемія призвела до нестачі кремнію, що завдало шкоди ланцюжку поставок. Вже до 2028 року обсяг ринку становитиме $20 млрд.
Позитивна динаміка на європейському ринку телевізійних приставок зумовлена широким використанням технологій у сфері розваг. Наприклад, ключові гравці в цьому сегменті, такі як Advanced Digital Broadcast, Amino Technologies та Technicolor SA, укладають нові партнерства, що спрямовані на розширення спектру своїх послуг.
Так, у грудні 2020 року компанії RealVNC та Technicolor Connected Home оголосили про спільний проект з віддаленої підтримки клієнтів Android TV CPE. Нове технологічне рішення дозволяє співробітникам служби підтримки клієнтів та інженерам-установникам віддалено переглядати, контролювати та діагностувати телевізійні пристрої.
Водночас не всі експерти дають позитивні прогнози щодо ринку ТВ-приставок. Раніше аналітики Rethink Technology Research висловлювали думку, що зменшення абонентської бази платного ТБ негативно вплине на динаміку у цьому сегменті. Згідно з прогнозом, кількість телевізійних приставок до 2026 року впаде з 1,21 млрд до 824,67 млн. Водночас, ринок Smart TV та підключених телевізійних пристроїв має зрости з 497 до 905 млн.