У четвертому кварталі 2022 року у всьому світі сповільнилося зростання використання відеострімінгових сервісів споживачами, склавши 1%. У річному обчисленні стрімінг у всьому світі виріс на 7%, йдеться у звіті аналітичної компанії Conviva.
Експерти зазначають, що причиною різкого зростання використання стрімінгових платформ стала пандемія — люди проводили більше часу вдома та постійно шукали свіжий креативний контент, який надавали видавці потокового мовлення.
"Потокове мовлення продовжує суттєве зростання, яке спостерігалося за останні вісім кварталів. Темпи зростання можуть сповільнюватися, але зараз індустрія потокового мовлення міцно вкоренилася і навряд чи колись повернеться до допандемічного рівня", - зазначає генеральний директор Conviva Кіт Зубчевич.
Аналітики також звертають увагу на тенденцію використання смарт-телевізорів для потокової передачі контенту. Так, загалом показник зріс на 47% у річному обчисленні. Частка Android TV збільшилася на 42%, LG – на 36%, а Samsung – на 27%. Використання IPTV та ОТТ-пристроїв знизилося на 2%, хоча Roku виріс на 12%. Amazon Fire TV показав падіння на 7%, а Apple TV – на 1%.
Для свого звіту компанія Conviva збирала дані на основі 500 млн глядачів, які дивилися 200 млрд потоків на рік з використанням 4 млрд додатків.