Meta (раніше Facebook) оголосила про закриття своєї програми Express Wi-Fi, що стартувала в 2016 році. Її метою було надання недорого інтернету мешканцям країн, що розвиваються (таких, як Індія, Південна Африка та Філіппіни) за допомогою партнерства з місцевими спільнотами, операторами мобільного зв'язку та підприємствами. Вартість становила 15 центів за 100 Мб або $5 за 20 Гб.
При цьому ритейлери могли продавати обладнання для створення точок доступу за розумними цінами, встановленими ними та оператором, а не Facebook. Розрахунок останньої був на те, що користувачі, що дорвалися до всесвітньої павутини, кинуться заводити акаунти в мережі Facebook. Як і у випадку з Google, значна частка зростання компанії останнім часом припадає на країни, що розвиваються, де у багатьох раніше не було інтернету взагалі.
Наразі Meta сфокусується на інших проектах, пов'язаних із доступом до інтернету.
«Коли ми завершимо роботу над програмою наприкінці цього року, ми тісно співпрацюватимемо з партнерами Express Wi-Fi, щоб звести до мінімуму вплив на їхній бізнес та можливості підключення їхніх клієнтів», — зазначили в Meta.
Нещодавно The Wall Street Journal писав, що збої у безкоштовних інтернет-сервісах Meta призводили до незапланованих витрат грошей користувачів у таких країнах, як Пакистан. Компанія також віддавала перевагу власному контенту у своєму сервісі Discover з безкоштовними даними на шкоду іншим сайтам.