За підсумками третього кварталу 2021 року світові поставки рішень концепції розумного будинку досягли 221,8 млн пристроїв, повідомляють аналітики агентства IDC. Незважаючи на проблеми в ланцюжках поставок, рівень безробіття і неясні перспективи відновлення світової економіки, високий споживчий попит на Smart-TV, розумні колонки та інші продуки призвів до зростання ринку на 10,3%.
Найбільшим регіоном збуту зі зростанням показників на 9,5% стали США. На другій позиції з часткою 27,4% опинився Китай, однак поставки у квартальному порівнянні тут знизилися на 5,2%.
Загальна середня відпускна ціна продуктів концепції розумного будинку зросла на 3% через подорожчання логістики та появу нових пристроїв із розширеною функціональністю. Так, збільшення середніх цін у найбільш затребуваній категорії – Smart TV – склало 7% внаслідок зростання популярності моделей з екранами OLED.
Продукти для відеорозваг, зокрема Smart TV та стрімінгові плеєри, сформували найбільшу продуктову категорію – за ними 35,3% загальних поставок. Попит на рішення для домашньої безпеки в авангарді з розумними камерами та розумними замками зріс на 13,5%, дозволивши залишити за собою 20,4% ринку.