На ринку обладнання для бездротових локальних мереж (WLAN) зберігається високий попит на корпоративні рішення та відзначається падіння споживчого сегменту, повідомляють аналітики International Data Corporation (IDC).
У липні-вересні 2021 року витрати компаній на WLAN-продукти досягли $1,9 млрд, збільшившись на 11,9% порівняно з аналогічним періодом 2020-го. Продажі аналогічного обладнання споживачам за цей час просіли на 7,3%, до $2,4 млрд, а весь ринок WLAN показав зростання на 0,4% у річному обчисленні.
За підсумками першої половини 2021 року корпоративний сегмент показав зростання на 23,5% щодо періоду річної давності, а у третьому кварталі 2021-го порівняно з аналогічним періодом 2019 року (тобто до початку пандемії) зареєстровано більш ніж 20-відсоткове зростання. Останній показник вказує на органічно високий попит на WLAN-продукти для бізнесу.
Корпоративний сегмент знаходиться на підйомі частково завдяки стабільному попиту на оновлення мережевих інфраструктур, проектам цифрової трансформації та запровадженню нового стандарту бездротового зв'язку Wi-Fi 6 (802.11ax). На останній у третьому кварталі 2021 року припало 50,7% та 62,2% постачання незалежних точок доступу в штуках та грошах відповідно.
У споживчій категорії все ще домінують пристрої з підтримкою технології Wi-Fi 5 (802.11ac) - їхня частка в грошах склала 61,4%, а в штучному - 63,6%. На продукти з Wi-Fi 6 припало 27,9% виручки проти 24,5% у другій чверті 2021 року.
Лідером ринку WLAN-продуктів корпоративного класу залишається Cisco, чия частка в третьому кварталі 2021 досягла 41,5%. На другому місці знаходиться компанія HPE (основна продукція приходиться на дочірній бренд Aruba) з 11,8-відсотковим результатом. Топ-3 виробників обладнання для локальних бездротових мереж у компаніях замикає Ubiquiti, на яку припало 8,8% продажів.
Слідом розташувалася компанія Huawei, що зайняла близько 8,2% ринку WLAN-продуктів для бізнесу з погляду виручки. П'яте місце отримала компанія H3C, яка записала в актив 5,8% ринку.