+380 44 323 88 88
вул. Маричанська, 18,
м. Київ, Україна, 03040
Написати нам

Технічне обслуговування

Компанія DEPS може взяти на обслуговування як всю ваші систему, так і її компоненти. Обслуговування системи включає в себе моніторинг і контроль працездатності мережевого обладнання, каналів зв'язку, якості послуг і сервісів; надання клієнтам інформаційної і технічної підтримки, послуг та інших сервісів. Різні рівні технічного обслуговування можуть включати в себе як віддалений моніторинг та діагностику, так і виїзд наших фахівців для усунення проблем.

  • Глобальний моніторинг критично важливих параметрів системи в режимі 24/7 або 5/8
  • Відеомоніторинг
  • Технічна підтримка 24/7; технічна підтримка 8/5 в робочі дні
  • Оновлення Програмного Забезпечення (ПЗ)
  • Заміна обладнання по гарантії
  • Послуги післягарантійного ремонту
  • Оперативне реагування на проблемні ситуації

Переваги:

  • Відкриття заявки про несправності (Trouble Ticket) у Продавця/Постачальника при виникненні проблем в роботі Устаткування із зазначенням граничних термінів усунення
  • Наявність складських запасів (підтримка незнижуваного запасу основних елементів мережі)
  • Наявність представництв в регіонах і кваліфікованих фахівців