Темп зростання витрат користувачів на SVOD збережеться до 2021 року

До 2021 році глобальні споживчі витрати на розважальний контент (відео, ігри та музику) досягнуть $439 млрд, що на 17% більше, ніж у 2017 році, вказують аналітики з Futuresource Consulting.

Левова частка очікувано прийдеться на ТБ і відео, але в найближчі роки зростання сповільниться в середньому до 2% в сегменті відео. У той же час завдяки технологічним нововведенням, в першу чергу для мобільних пристроїв, буде прискорюватися зростання витрат на розваги, які раніше втрачали популярність - музику та ігри (7%). 

У сегменті домашніх розваг в останні роки швидко стали домінувати послуги відео за передплатою (Video on Demand, SVOD), такі як Netflix, Amazon Prime Video і Hulu. У 2013 році на них припадало лише 13% витрат на домашнє відеоспоживання, а в кінці 2017 року - вже половина з витрачених в цьому сегменті $42 млрд. SVOD не демонструє ознак можливого зниження в найближчому майбутньому, і в період з 2017 по 2021 рік глобальна абонбаза буде рости на рівні 15%.

«2017 рік став роком, коли витрати на SVOD перевищили витрати на відео на фізичних носіях. До 2021 року на SVOD прийдеться 70% від загальних витрат на домашній відеоперегляд, при цьому домогосподарства будуть користуватися декількома сервісами, сприяючи зростанню цього сектора», - зазначив аналітик агентства Futuresource Consulting Трістан Віл. 

Незважаючи на бурхливе зростання, обсяг витрат на SVOD в 2017 році все ж склав лише $19 млрд - у порівнянні з $200 млрд на ринку платного ТБ. 

Витрати на оплату телевізійних програм виросли на 4% в порівнянні з 2016 роком. США залишаються домінуючою країною, на яку припадає майже половина всіх глобальних витрат - $106 млрд. З точки зору числа абонентів лідирує Китай з 336 млн домогосподарств, підключених до платного ТБ. Кілька ключових ринків платного ТБ відзначають падіння числа передплатників. У США, Канаді та Франції падіння найпомітніше - на 1%, 1% і 3% відповідно. Проте, в США доходи від передплати продовжують рости, чому сприяють щорічні підвищення цін і міграція споживачів на пакети більш високого рівня.

Схожі матеріали:

Світовий ринок комутаторів зріс на 31,5%

За підсумками першого кварталу 2023 року світові продажі Ethernet-комутаторів досягли $10 млрд, збільшившись на 31,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року, повідомляють аналітики International Data Corporation (IDC). Також зростання спостерігається і на ринку маршрутизаторів, які використовують телекомунікаційні оператори та інші компанії. У січні-березні 2023 року виручка піднялася на 14,1%, до $4,1 млрд. Більшість продажів (близько 77,7%) припало на обладнання для операторів зв'язку та хмарних провайдерів, у цьому сегменті реалізація апаратури піднялася на 23,2%. %. У грошовому вираженні постачання роутерів у корпоративному секторі протягом року зросли на 38,7%. Найбільшим виробником комутаторів та маршрутизаторів корпоративного та операторського класу залишається компанія Cisco – у першому кварталі 2023 року вона зайняла 46% ринку. Другий за величиною гравець – Arista Networks – контролював 11,4% ринку комутаторів, а його доходи зросли на 61,6%. Також до рейтингу IDC увійшли компанії Huawei, HPE та H3C, на які припало 23,6%, 7% та 3,6% глобального ринку Ethernet-комутаторів відповідно. Аналітики вказують, що продажі комутаторів зростають у всіх регіонах світу, а найвищі темпи зростання, на +31,8%, зареєстровані в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (за винятком Японії та Китаю). За прогнозами аналітиків Gartner, у 2023 році на ринку IT-пристроїв витрати скоротяться на 4,6%, до $684,34 млрд, а світові витрати на обладнання для дата-центрів зростуть на 3,7%, до $224, 12 млрд. У 2024 році відповідні показники збільшаться на 11% і 6,1%, до $759,33 млрд і $237,8 млрд.

Потяги «Інтерсіті» отримають інтернет від Starlink

Мінцифри разом із АТ «Укрзалізниця» тестують використання терміналів Starlink у потягах Інтерсіті+. Така ініціатива спрямована на покращення пасажирам доступу до інтернету. «Працюємо, щоб в українських потягах працював якісний інтернет та зв’язок. Про необхідність доступу до мережі говорять 99% пасажирів. Тестуємо використання терміналів на потязі Інтерсіті+. Він курсує всією Україною, щоб тест був максимально повний. Ще кілька десятків Starlink працюють на потягах, що виконують дипломатичні рейси», - зазначають в Міністерстві цифрової трансформації. У міністерстві вказують, що перші результати тесту демонструють, що найкраще Starlink працює у поєднанні з мережами LTE. Така модель дозволить забезпечити пасажирів якісним зв’язком протягом 97% шляху. Планується обладнати терміналами Starlink 16 потягів Інтерсіті+. Варто зазначити, що від початку повномасштабного вторгнення Україна отримала понад 42 тисячі терміналів супутникового інтернет-зв'язку Starlink. Вони забезпечують зв’язком критичну інфраструктуру та соціальні об’єкти.

Україна наблизилася до мобільного роумінгу з ЄС

Рада ЄС підтримала пропозицію дозволити українцям не сплачувати додаткові збори за зв'язок під час подорожей Європою, а європейським мандрівникам не робити те ж саме в Україні. Про це повідомляє пресслужба Міністерства цифрової трансформації України. «Рада ЄС та Єврокомісія підтримують, щоб Україна приєдналася до вільного роумінгу з ЄС на постійній основі. Для цього Єврокомісія запропонувала включити положення про роумінг до Доповнення 17-3 Угоди про асоціацію. Рада ЄС схвалила цю пропозицію і дала «зелене світло» для схвалення двостороннього рішення Україна-ЄС», - вказують в Мінцифри. Зазначається, що тепер Україна очікує на схвалення рішення Комітетом асоціації Україна-ЄС у торговельному складі, а в Мінцифри працюють над тим, щоб всі умови для приєднання України до зони Roam like at home були виконані. Варто нагадати, що європейські та українські оператори зв’язку у лютому 2023 року підписали нову спільну заяву-меморандум, якою продовжили на пів року домовленості про доступний роумінг для українців, які через війну опинилися у різних країнах ЄС.

Виробник корпоративних систем зв'язку Avaya збанкрутував

Виробник корпоративних систем зв'язку Avaya Holdings збанкрутував. Компанія подала заяву про банкрутство відповідно до глави 11 закону США про банкрутство, яка залишає за компанією право на подальшу реструктуризацію, повідомляє агентство Reuters. За підсумками реструктуризації компанія скоротила сумарні борги більше ніж на 75%: з $3,4 млрд до $800 млн. Для реалізації плану компанія уклала з кредиторами угоду про надання ними фінансування у розмірі $780 млн. Avaya розраховує завершити процес реорганізації протягом 60-90 днів. При цьому співробітники, як і раніше, отримуватимуть зарплату, обслуговування клієнтів та робота з партнерами продовжаться. Evercore Group виступає фінансовим консультантом Avaya у процесі реструктуризації. Варто зазначити, що у грудні 2017 року Avaya оголосила про завершення фінансової реорганізації, яка дозволила компанії вийти з банкрутства. Вендор скоротив податкове навантаження на $3 млрд, ще $300 млн перебувають на балансі компанії. До 30 червня 2016 року борги Avaya перевищували $6 млрд, і щорічно компанія змушена була платити $400 млн відсотків. На початку 2018 року Avaya знову стала публічною компанією – вперше за 10 років. Близько двох років тому Avaya була близькою до продажу, але зрештою компанія зупинилася на партнерській угоді. Розробник хмарних технологій для спільної роботи RingCentral інвестував $500 млн у партнерство з Avaya та заплатив ще близько $375 млн у вигляді акцій за отримання ліцензійних прав на продукти та майбутні відрахування. Тепер Avaya активно переходить на нову бізнес-модель, в центрі якої знаходяться повторювані доходи і хмарні сервіси. Частка контрактів, які приносять повторювані доходи в загальному обсязі продажів перевищує 70%.  

Найдорожчим брендом світу знову названо Amazon

Рейтинг найдорожчих світових брендів знову очолив Amazon, випередивши Apple. Про це повідомляє британське консалтингове агентство Brand Finance, яке і складає цей щорічний перелік. Вартість бренду Amazon оцінюється у $299,3 млрд, що на 15% менше, ніж роком раніше. Показник Apple знизився на 16%, до $297,5 млрд. Трійку лідерів замкнув Google з оцінкою $281,4 млрд. Далі у списку розташувалися Microsoft ($191,6 млрд) і Walmart ($113,8 млрд). Всього до рейтингу потрапило 500 компаній, 48 з яких виявилися технологічними брендами - на два менше, ніж минулого року. Аналітики окремо відзначили зростання вартості виробників електромобілів Tesla та BYD. Попит на технології цих компаній зростає в рамках широкого переходу до низьковуглецевої економіки. Вартість бренду розраховується на основі складної методології, що визначає суму, яку та чи інша компанія може погодитися виплатити за ліцензування свого бренду, якби вона не мала їх. Крім того, враховуються фінансове становище компанії, лояльність споживачів до її бренду, конкурентоспроможність, доходи, прогнози аналітиків, стабільність та багато іншого. Показник «Сила бренду» розраховується за допомогою збалансованої системи показників, яка включає оцінку інвестицій у маркетинг, акціонерний капітал та ефективність ведення бізнесу.

Останні новини:

 На виставці ви матимете можливість ознайомитися з передовими розробками та інноваційними технологіями в галузі електроніки та цифрових технологій.

Приєднуйтесь до вебінару, де фахівці розкажуть про особливості нових рішень для відеоконференцій та облаштування робочих місць від світового лідера Logitech, поділяться порадами з вибору найбільш ефективного обладнання, а також нададуть відповідь на ваші запитання.

У 2024 році в Україні може з'явитися тестова мобільна мережа п'ятого покоління (5G). Про це повідомив віце-прем'єр-міністр, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Запрошуємо всіх охочих приєднатися до панельної дискусії «Інвестиції в інновації, що рятують бізнес вже сьогодні». Подія відбудеться у рамках форуму BIT&BIS-2023.

Група вчених з Nippon Telegraph and Telephone Corporation (NTT) і Технологічного інституту Кітамі Національного університету Хоккайдо змогла побити рекорд дальності передавання електроенергії через один оптоволоконний кабель. Раніше таке передавання можна було здійснити лише на відстань до 2 км через обмеження оптичної інтенсивності всередині самого волокна.

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України