Шведський виробник телекомунікаційного обладнання Ericsson купив американську компанію Vonage Holdings, яка пропонує послуги хмарних комунікацій.
Угода коштувала $5,3 млрд і стала для Ericsson найбільшою за всю історію.
Vonage розвиває сервіс, який забезпечує телефонний зв'язок через передачу даних через комп'ютерні мережі TCP/IP (сервіс IP-телефонії). Він відрізняється від більш відомих сервісів (наприклад, Skype) тим, що користувач при початковій оплаті послуг зв'язку отримує спеціальний адаптер - пристрій, який, будучи підключеним до звичайного телефону та виділеного інтернет-канала, дозволяє використовувати звичайний телефон як IP-телефон. При цьому у користувача запитується точна інформація про його адресу, яка використовується для того, щоб забезпечити перенаправлення до місцевого call-центру 911 у разі виклику служби порятунку з IP-телефону Vonage.
Таким чином, сервіс Vonage може бути повною альтернативою звичайному телефону, тому що дозволяє здійснювати дзвінки і в службу 911 (що неможливо зробити через Skype). Сам адаптер Vonage є апаратним IP-телефоном з функцією роутера і підтримкою двох телефонних ліній.
Як зазначили в Ericsson, метою операції є створення глобальної мережі та комунікаційної платформи для відкритих інновацій.
Завдяки поглинанню Vonage компанія Ericsson отримає платформу, яка допоможе клієнтам монетизувати витрати на мережу, що принесе користь як розробникам, так і бізнесу.
Хмарна комунікаційна платформа американської компанії забезпечує 80% її річного доходу у розмірі $1,4 млрд і дозволяє розробникам вбудовувати у свої продукти месенджери, відео та інші сервіси. Ця клієнтська база та спільнота розробників розглядаються як ключовий фактор для Ericsson під час укладання угоди.