За підсумками жовтня 2021 року світовий ринок ноутбуків очолила компанія Dell. Вона посіла перше місце, випередивши HP Inc. та Lenovo завдяки високому попиту на її продукцію з боку корпоративних клієнтів у Європі та Північній Америці. Активний продаж у бізнес-секторі компенсував слабкі замовлення у Dell з боку освітніх установ, повідомляють аналітики Digitimes Research.
П'ятірка найбільших виробників лептопів (без урахування Apple) у жовтні 2021 року скоротила поставки обладнання щодо попереднього місяця через низькі продажі в освітньому секторі та високий попит у вересні.
Друге місце з продажу ноутбуків у жовтні 2021 року зайняв HP Inc., а Lenovo опустилася на третю позицію. Трійка найбільших контрактних виробників портативних комп'ютерів збільшила поставки на 1% відносно вересня 2021 року завдяки високим замовленням на бізнес-моделі від американських клієнтів і початку масових поставок нових продуктів Apple.
За оцінками дослідницької компанії Strategy Analytics, обсяг світового ринку ноутбуків у третьому кварталі 2021 року склав 66,8 млн штук, збільшившись на 8% у порівнянні з аналогічним періодом 2020-го.
Експерти зазначають, що зростання ринку забезпечили як корпоративний, так і споживчий сегменти. У першому основним каталізатором стали дорогі пристрої, а в другому - знижки на ці апарати високого технічного рівня, включно з MacBook Air та ігровими комп'ютерами. При цьому ситуацію на ринку найближчими кварталами можуть затьмарити проблеми з поставками, з якими стикаються провідні виробники.
Лідером ринку ноутбуків у липні-вересні 2021 року залишилася компанія Lenovo, яка відвантажила 15,3 млн пристроїв, що на 5% перевищує результат річної давності. Частка китайської компанії склала 23% проти 21% у найближчого переслідувача – HP Inc. Ця американська корпорація скоротила продаж лептопів на 5%, до 14,3 млн одиниць. Лідируючу трійку замкнув Dell з 18% ринку та 50-відсотковим зростанням поставок.