Світова абонентська база супутникового інтернету речей у 2020 році перевищила 3,4 млн осіб, повідомляють в аналітичній компанії Berg Insight.
За словами аналітиків, тільки близько 10% поверхні Землі мають доступ до послуг наземного зв'язку, що відкриває величезні можливості для розвитку супутникового зв'язку IoT. Супутниковий зв'язок забезпечує доповнення до наземних стільникових і нестільникових мереж у віддалених місцях, що особливо корисно для додатків в секторі сільського господарства, відстеження активів, в області морських і інтермодальних перевезень, розвідці нафтової та газової промисловості, комунальних послуг та будівництва.
Дослідження охоплює аналіз діяльності 38 операторів супутникового Інтернету речей. В кінці 2020 року у оператора Orbcomm налічувалося 1,2 млн абонентів супутникового Інтернету речей у власній мережі та в мережах у партнера Inmarsat. У Iridium і Globalstar було 1,1 млн і 0,4 млн абонентів відповідно. Серед інших гравців з базою абонентів в кілька тисяч французька компанія Kineis і Thuraya в ОАЕ.
«Orbcomm, Inmarsat, Iridium і Globalstar є найбільшими операторами супутникової мережі IoT. У той час як більшість з них покладаються на пропрієтарні технології супутникового зв'язку для підтримки пристроїв IoT, деякі починають використовувати технології наземного бездротового підключення до IoT, включно з OQ Technology, AST SpaceMobile, Omnispace, Sateliot і Galaxy Space (3GPP 4G / 5G); EchoStar Mobile і Lacuna Space (LoRaWAN); і Eutelsat (Sigfox)», - відзначає головний аналітик Berg Insight Йохан Фагерберг.
Крім вже існуючих супутникових операторів, на ринку з'явився ряд нових ініціатив. Серед найбільш відомих проектів: Astrocast, CASC/CASIC, Fleet Space Technologies, Hiber, Ingenu, Kepler Communications, Lynk, Myriota, Skylo, Swarm Technologies (SpaceX) і Totum Labs. Багато з них засновані на концепціях малих супутників LEO.