Amazon очолив рейтинг найдорожчих брендів світу

Компанія Amazon очолила рейтинг найдорожчих світових брендів, який складає консалтингова компанія Kantar. Вартість Amazon оцінюється у $684 млрд, Друге місце рейтингу займає Apple ($612 млрд), а замикає лідируючу трійку компанія Google ($458 млрд).

На четвертій позиції розташувався Microsoft, чий бренд аналітики оцінили у $410 млрд. Примітно, що до першої п'ятірки увійшла китайська компанія Tencent, яка займається соціальними мережами і відеоіграми. Вартість цього бренда оцінюється у $241 млрд.

На шостій позиції перебуває Facebook ($227 млрд), а за ним ще одна китайська компанія - гігант інтернет-торгівлі Alibaba ($197 млрд).

Аналітики відзначають, що китайські бренди «повільно, але неухильно розвиваються, і домоглися значних успіхів».

До першої десятки також входять Visa ($191 млрд), McDonald's ($155 млрд) і MasterCard ($113 млрд).

Найбільш швидкозростаючим названий бренд Tesla, який всього за рік збільшив свою цінність на 275%, до $42,6 млрд.

Найдорожчим європейським брендом став французький Louis Vuitton, який посів 21 місце. Загалом у рейтингу переважають американські бренди, які зайняли 74 місця зі 100. Сумарна вартість 100 провідних світових брендів становить $7,1 трлн.

Схожі матеріали:

Бренд Nokia йде з ринку смартфонів

Компанія HMD Global оголосила про те, що незабаром припинить випуск смартфонів під брендом Nokia. Вже 1 лютого 2024 року з офіційного сайту Nokia зникнуть усі згадки про телефони бренду, включно з каталогом зі смартфонами та кнопковими телефонами.

Україна увійшла до ТОП-20 країн за доступністю мобільного інтернету

Україна розташувалася на 16-му місці в рейтингу країн з найбільш доступною вартістю мобільного інтернету.

Найдорожчим брендом світу знову названо Amazon

Рейтинг найдорожчих світових брендів знову очолив Amazon, випередивши Apple. Про це повідомляє британське консалтингове агентство Brand Finance, яке і складає цей щорічний перелік. Вартість бренду Amazon оцінюється у $299,3 млрд, що на 15% менше, ніж роком раніше. Показник Apple знизився на 16%, до $297,5 млрд. Трійку лідерів замкнув Google з оцінкою $281,4 млрд. Далі у списку розташувалися Microsoft ($191,6 млрд) і Walmart ($113,8 млрд). Всього до рейтингу потрапило 500 компаній, 48 з яких виявилися технологічними брендами - на два менше, ніж минулого року. Аналітики окремо відзначили зростання вартості виробників електромобілів Tesla та BYD. Попит на технології цих компаній зростає в рамках широкого переходу до низьковуглецевої економіки. Вартість бренду розраховується на основі складної методології, що визначає суму, яку та чи інша компанія може погодитися виплатити за ліцензування свого бренду, якби вона не мала їх. Крім того, враховуються фінансове становище компанії, лояльність споживачів до її бренду, конкурентоспроможність, доходи, прогнози аналітиків, стабільність та багато іншого. Показник «Сила бренду» розраховується за допомогою збалансованої системи показників, яка включає оцінку інвестицій у маркетинг, акціонерний капітал та ефективність ведення бізнесу.

Java і C зберегли лідерство в рейтингу мов програмування

Компанія TIOBE Software опублікувала рейтинг популярності мов програмування, який формується шляхом підрахунку кількості їх згадок при пошуку в Google, Bing, Yahoo!, Wikipedia, Amazon, YouTube, Baidu та інших інтернет-сервісах.

Застосування технологій адаптивного HTTP-мовлення для надання послуг OTT

Перегляд телевізійних програм на планшетному комп'ютері або смартфоні вже не є чимось незвичайним і екзотичним, так само, як недавно увійшло в наше життя IPTV. При цьому абоненту не важливі технічні відмінності в технологіях доставки контенту - він просто хоче дивитися улюблені фільми, відеозаписи та телепередачі де завгодно, коли завгодно і на будь-якому пристрої, чи то планшет, чи смартфон або телевізор із сеттоп-боксом.

Останні новини:

Запрошуємо зустрітись на Українській конференції операторів та сервісів (УКОС), яка відбудеться 11 - 14 квітня у захоплюючому Буковелі!

Компанія DEPS взяла участь у Smart Building Forum, який відбувся у Києві 20 – 21 березня.

У 2023 році всього троє постачальників телеком-обладнання досягли зростання показників, тоді як загалом по ринку спостерігалося 5-відсоткове зниження. Одним із них став лідер галузі Huawei, попри спроби влади США та інших країн обмежити доступ китайського гіганта до ринків збуту та новітніх напівпровідникових технологій. Компанія змогла не лише зберегти, а й зміцнила свої позиції, повідомляють аналітики Dell'Oro Group.

На склад надішла довгоочікувана поставка інструментів ТМ Ripley.

Світовий ринок персональних комп'ютерів повернеться до зростання після сильного спаду у 2023 році та найближчими роками залишиться на підйомі. Сприяти такій ситуації мають замовлення корпоративних користувачів та зростання популярності штучного інтелекту, зазначають аналітики International Data Corporation.

Ми приєдналися до бойкоту російської та білоруської продукції. Слава Україні!

We joined the boycott of russian and belarusian products. Glory to Ukraine!!

прапор України