Компанія Amazon очолила рейтинг найдорожчих світових брендів, який складає консалтингова компанія Kantar. Вартість Amazon оцінюється у $684 млрд, Друге місце рейтингу займає Apple ($612 млрд), а замикає лідируючу трійку компанія Google ($458 млрд).
На четвертій позиції розташувався Microsoft, чий бренд аналітики оцінили у $410 млрд. Примітно, що до першої п'ятірки увійшла китайська компанія Tencent, яка займається соціальними мережами і відеоіграми. Вартість цього бренда оцінюється у $241 млрд.
На шостій позиції перебуває Facebook ($227 млрд), а за ним ще одна китайська компанія - гігант інтернет-торгівлі Alibaba ($197 млрд).
Аналітики відзначають, що китайські бренди «повільно, але неухильно розвиваються, і домоглися значних успіхів».
До першої десятки також входять Visa ($191 млрд), McDonald's ($155 млрд) і MasterCard ($113 млрд).
Найбільш швидкозростаючим названий бренд Tesla, який всього за рік збільшив свою цінність на 275%, до $42,6 млрд.
Найдорожчим європейським брендом став французький Louis Vuitton, який посів 21 місце. Загалом у рейтингу переважають американські бренди, які зайняли 74 місця зі 100. Сумарна вартість 100 провідних світових брендів становить $7,1 трлн.