Apple продовжує лідирувати в рейтингу найдорожчих брендів світу, який щорічно складає журнал Forbes. Торгова марка Apple була оцінена в $241,2 млрд, що на 17% більше, ніж в 2019 році.
Друге місце зайняв Google з результатом у $207,5 млрд, який на 24% перевершує оцінку в попередньому рейтингу. Лідируючу трійку замкнув Microsoft ($162,9 млрд), за ним розташувався Amazon ($135,4 млрд). П'ята позиція у Facebook, чия вартість бренду досягла $70,3 млрд. Також до топ-10 потрапили такі бренди, як Disney, Samsung, Louis Vuitton і McDonald's.
З десятки лідерів лише Facebook і Samsung втратили у вартості 21% і 5% відповідно, інші бренди стали дорожче. Відеосервіс Netflix, що показав за рік найбільше зростання у 72%, розташувався на 26-му місці. Також у вартості значно додали Chanel (зростання на 42%), Amazon (40%), Microsoft (30%), PayPal (24%).
Експерти зазначають, що загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік збільшилася до $2,54 трлн з $2,33 трлн у 2019-му. Більше половини компаній зі списку знаходяться в США. У Німеччині - 10 брендів, у Франції - дев'ять, в Японії - шість, у Швейцарії - п'ять.
Найпопулярніша галузь у рейтингу - IT (20 зі 100 компаній відносяться до неї). За нею йдуть фінансові послуги (14), автопромисловість (11) і роздрібна торгівля (8).
Примітно, що в рейтингу найдорожчих брендів 2020 року з'явилося й кілька новачків: до топ-100 потрапили Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA. А компанії Phillips, Hewlett Packard Enterprise і Kellogg's, навпаки, покинули список.
У 2019 році найдорожчими брендами оглядачі Forbes назвали Apple ($205,5 млрд), Google ($167,7 млрд), Microsoft ($125,3 млрд), Amazon ($97 млрд) і Facebook ($88,9 млрд).